Logg inn

Logg inn med ditt passord for å redigere hjemmesiden!

Skriv inn epostadressen din (må være den som er registrert på Mekke), og trykk på "Send meg passord" for å bli tilsendt nytt passord på epost.

Hopp til innhold

Jaktrapportering

Generelt, Småviltjakt
Jaktrapportering

Det er nå tiden for å levere rapport fra årets jakt og fangst. Bruk linken "Jaktrapport" i menylinjen over. Vi beregner samlet avskyting og jaktinnsats for alle som har løst kort. Det er derfor viktig at også de som har null fangst, eventuelt null jaktdager, også leverer. Et utvalg av de som ikke leverer rapporten uoppfordret vil bli purret.

Utenbygds jaktlag som har fått tilsendt et felles kort for alle jegerne på laget kan levere en felles rapport. Det er da jaktlederen som fyller ut. Husk å oppgi sum antall jaktdager for alle jegerne på laget.

Vi legger ned en stor innsats i å få en god statistikk fra småviltjakta som mulig. Det er mange som etterspør dette, samtidig som vi kan vise til at vi driver en forsvarlig viltforvaltning. Sammen med bestandsregistreringer blir fangststatistikken lagt til grunn når vi fastsetter retningslinjene for jakta.

En fangstoversikt fra jakta 2023 blir lagt ut her på hjemmesiden og i årsberetningen.

Del denne siden med andre!

Share on FacebookShare on Twitter

Logg inn