Logg inn

Logg inn med ditt passord for å redigere hjemmesiden!

Skriv inn epostadressen din (må være den som er registrert på Mekke), og trykk på "Send meg passord" for å bli tilsendt nytt passord på epost.

Hopp til innhold

Medlemskap

Medlem blir du ved å melde deg inn i en av våre tilsluttede lokalforeninger (oversikt over lokalforeningene finnes i vedtektene under linken "Om oss").  Du blir da samtidig medlem i Trysil Fellesforening og Norges Jeger- og Fiskerforbund. Som medlem oppnår du fulle demokratiske rettigheter, tilbud om fiskekort til medlemspris (fritt kortsalg) og muligheter for å løse sesongkort for småvilt (begrenset kortsalg der det skilles mellom innenbygds- og utenbygdsboende). I tillegg oppnår du en rekke sentrale medlemsfordeler gjennom NJFF.

Vedrørende innmelding trenger vi navn, adresse, fødselsdato, epost og telefon. Oppgi også i hvilken lokalforening du vil meldes inn.

Medlemsfordeler

• Fiskekort: Medlemmer får 50 % på fiskekort hos TFJF (ungdom under 25 år får 75 %).
  • Småviltkort: Innenbygdsboende medlemmer får rabatt på kjøp av småviltkort (ungdom under 25 år får i tillegg 50 % på ordinær medlemspris). Utenbygdsboende medlemmer kan søke på årskort for småviltjakt som gjelder alle områder unntatt Bittermarka (frist 1/1).
  • Kurs: Medlemmer får rabatt på kurs som arrangeres i regi av TFJF.
  • Tilbud på hundefôr: Medlemmer får rabatt på Sportsman's Pride hundefôr. I Trysil selges dette hos Trysil Multirep i Innbygda.
  • Mine båter (gjelder alle medlemmer i NJFF): Vi har fem båter i Trysil; ved Trysilelva, Mjølsjøen, Høljesjøen, Ørsjøen og Landsjøen. Se minebåter.no
  • Børsemaker Jota; rabatt på diverse pusseutstyr.
  • Coop Byggmix Trysil; 10-20 % rabatt på ikke allerede nedsatte varer.
  • Happy Homes; 20 % rabatt på alt hundeutstyr. Gjelder ikke hundefor og -snacks.
  • HearSafe; Gratis avstøpning og 500 kroner i rabatt på CENS formstøpte aktive hørselvern.
  • Kremen Konditori: 10 % rabatt på lunsjmenyen.
  • Trysil Skishop: 15 % rabatt på jakt- og fiskeutstyr.

Oversikt over sentrale medlemsfordeler hos NJFF her.

Felter markert med * må fylles ut

Vent 3 sekunder for å sende.

Del denne siden med andre!

Share on FacebookShare on Twitter

Logg inn